.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛
نامزدهای نهایی انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشخص شدن اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران خبر داد.
 نامزدهای نهایی انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند

 به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات استان، 30 بهمن امسال در سالن شماره 2 مجتمع سلمان هراتی این اداره کل برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هیئت مدیره خانه مطبوعات به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند، در جلسات برگزار شده مقرر شد هیئت اجرایی با همکاری و نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تقدیر از اعضای هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات و قدردانی از زحمات و ابراز خرسندی از حسن همکاری آنان با اداره کل، اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات را اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس نامزدهای تایید شده بخش بازرسی خانه مطبوعات شامل آقایان علی اکبر واحدیان، حسین برزگر، اکبر مقدسی، محسن هدایتی، علی اصغر نوروزی، رمضان طالش بهرامی و عباس احمدی ماچیانی هستند.

ابراهیمی گفت: حسین علیزاده، رضا برمکی، رستم دهقان، حسین خانی، الناز پاک نیا، ابوالقاسم پورعرب، ساسان شیخی، حسن قمی نجارده شرکت، علی یوسفی، راحله حاجیان، سید حسین رکنی نامزدهای تایید صلاحیت شده در بخش روزنامه‌نگاران و خبرنگاران هستند.

وی افزود: در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز حسین مرتضوی و شیدالله احمدی صلاحیت آنان برای نامزدی در انتخابات هیئت مدبره خانه مطبوعات مازندران تایید شده است.

حسین قربانی، افشین ایمانی و علی‌رضا نوری کجوریان نیز به عنوان نامزدهای بخش سرپرستان خبرگزاری‌ها با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: سیده فاطمه درواری، محمد قلی نژاد، رضا حسن زاده اشرفی و احمد فقیه عبداللهی نیز نامزدهای شرکت کننده در بخش مدیران مسئول برای انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات هستند.

وی تصریح کرد: به استناد تبصره 1 و تبصره 2 از ماده 10 اساس‌نامه خانه مطبوعات، هر عضو در مجمع عمومی فقط می‌تواند وکالت یک نفر را قبول کرده و وکالت‌نامه ها باید 2 روز قبل از جلسه انتخابات، به هیئت اجرایی تحویل داده شود.

ابراهیمی گفت: در راستای موارد ذکر شده، نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و نمایندگان هیئت اجرایی در روز سه شنبه 28 بهمن از ساعت 8 تا 16 در خانه مطبوعات استان و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس مستقر و نسبت به دریافت وکالت‌نامه‌ها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وکالت‌نامه‌ها باید 2 روز قبل از تاریخ مذکور به مسئولان تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه وکالت‌نامه‌ها باید محضری باشند و به هر وکالت‌نامه ای که پس از تاریخ اعلام شده تحویل شود، ترتیب اثر نخواهیم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تقدیر از معاونت فرهنگی و رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات این اداره کل و قدردانی از اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات و نامزدهای این دوره خانه مطبوعات استان، خواستار حضور حداکثری اعضا و برگزاری انتخاباتی پرشور شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.